ROI

HelistaKontakt

< Tagasi postituste nimekirja

Kas Sa tead, milline T-särk on see õige?

Kas Sa tead, milline T-särk on see õige?

Tänases kaasaegses maailmas on T-särk muutunud üheks populaarseimaks riideesemeks nii kontoris, koolis, kui ka väliüritustel jne. Enam ei mängi nii palju rolli luksuslikud rõivad, vaid oluline on mugavus. Kui tänaval kõndida, märkate, et mitmed inimesed kannavad T-särki. Traditsioonilised reklaamkanalid nagu tele- ja raadioreklaamid, ajalehed ja välisreklaamid on üsna kulukad ning kindla ajaraamiga. Logoga T-särk on kõige lihtsam ja odavam viis teha reklaami ja tõmmata tähelepanu ning teha bränd nähtavamaks. 

Särgile on võimalik lasta trükkida või tikkida logo, ettevõtte nimi või slogan ehk hüüdlause. Logoga T-särgid on üks võimalik brändi reklaam. Wright R. (2000, lk 26) on kirjeldanud, et reklaam sõltub ilmselgelt sellest, kas vaatajaskond näeb erinevatest reklaamkanalitest pärinevaid sõnumeid ja ka vastavalt tegutseb nende järgi. Seetõttu on reklaami olemasolu see, mis tõmbab inimeste tähelepanu ja annab teavet edasiseks kommunikatsiooniks. Võib öelda, et reklaami eesmärk on aidata asju müüa. See võib aidata brändil või ettevõttel üksnes teavet anda ja teadlikkust tõsta. Inimesed ei teaks, kuidas teha teadlikke valikuid, kui reklaami pole.

 

"Tänapäeval on inimesed Sinu brändi kõige efektiivsem turunduskanal’’ – Davide Scialpi