< Tagasi postituste nimekirja

Loodushoid on oluline argument firmakingitust valides

Loodushoid on oluline argument firmakingitust valides

Teadlased arvavad, et kui inimkond jätkab tarbimist samas tempos, on ookeanides 30 aasta pärast sinna prügina sattunud plasti rohkem kui kala. Kuidas saaks igaüks meist anda oma panuse, et see hirmus perspektiiv teoks ei saaks? Vastus on üsna lihtne —vähem ja mõistlikumalt tarbides.

Maailmas on väga palju asju, mida me tegelikult ei vaja. Kogu maailma valusalt puudutavat prügiprobleemi saab lahendada vähema tarbimisega. See puudutab ka firmameeneid, mida valides tasuks mõelda ökoloogilisuse ja keskkonnasäästu peale. Nende põhimõtete järgi valitud firmakingitus jutustab lugu sellest, et sinu ettevõttes hoolitakse keskkonnast ning mõeldakse ka tulevaste põlvede peale. Lisaks ei ole sellise valiku tegemine kuigi keeruline, sest keskkonnale mõtlevate tehaste ja toodete osakaal suureneb pidevalt.

Korduskasutatavate esemete ja ökoloogiliste materjalide tarvitamine on kõikjal aina suurenev trend.

Ühekordse veepudeli asemel kasutab keskkonnateadlik inimene kvaliteetset täidetavat veepudelit. Nende disain on viimasel ajal muutunud vägagi pilkupüüdvaks ning trendikaks. Samuti on veepudel firmameenena praktiline kingitus: tema peale on hea panna logo ja pudel ise saadab selge sõnumi, et ettevõte peab mõistlikuks korduskasutust ning tervislikke eluviise.          


Näiteks tervisliku maitsevee armastajatele on see meekärjekujulise sõelaga pudel ideaalne variant. Pudelit on mõnus ühe käega kasutada, sest kaas avaneb ühe nupuvajutusega.  Pudel on valmistatud BPA-vabast Tritani plastist, mis teeb selle vastupidavaks ja annab klaaspudeli välimuse. Mahutavus 700 ml

Klientide lemmik

Mõnus on haarata hommikul teel tööle kohvikust topsiga kohvi. Mis saab aga pärast topsikust? Ta lendab prügikasti ning satub keskkonda, kus sõltuvalt materjalist võib kuluda sadu aastaid, et tops kaoks. Muide, isegi palju-kiidetud papist joogitopsid ei pruugi olla kiiresti lagunevad. Eestis tehtud katse näitas, et kirjade järgi poole aastaga lagunema pidanud tops oli täies ilus alles ka veel kolme aasta pärast. Ühekordse kohvitopsi saab vabalt asendada termostassiga, mis on väga praktiline ja juba aastaid paljude ettevõtete lemmik firmakingitus. Mõned keskkonnateadlikud ettevõtted pakuvad ka juba soodustust oma topsiga kohviostjatele. Kohvitopside kõrval on teine suur tootegrupp poekotid.Kilekoti asendamine riidest kotiga on väga mõistlik, sest riidest poekott peab vastu ja kiidab firmakingitusena sinu ettevõtte mõtteviisi aastaid, seevastu ühekordne kilekott laguneb looduses kuni tuhat aastat. Kangast poekotte valmistatakse ka Eestis. Tänu kohapeal valmistamisele saame esmalt trükkida kanga ja alles seejärel koti kokku õmmelda, mis annab võimaluse äärest ääreni trüki tegemiseks.  Loomulikult saab ise valida koti suuruse ja värvitooni, mis vastaks Sinu firma vajadustele.

Nipp!

Mõtle loodussäästule ka kingitusi pakkides ja vali pigem korduskasutatav või ökoloogiliselt toodetud materjal kui plastik. On palju inimesi, kellele ülepakendamine on keskkonnasäästu aspekti tõttu täiesti vastuvõetamatu. Väga mugav ja ka keskkonnasäästlik pakend on paberkott, millele hiljemgi kindlasti kasutust leidub. Ei maksa arvata, et tagasihoidlik jõupaberist kott näitab sind kuidagi halvas valguses. Pigem on see just vastupidi: saadad signaali, et hoolid loodusest ja korduskasutusest!

Mõtlemapanevad numbrid

Kui kaua lagunevad looduses?

Polüstüreenist joogitopsid   –  500 aastat

Plastpudelid  –  500 aastat

Kilekotid maa sisse maetuna   –  500 kuni 1000 aastat

Ainuüksi USAs visatakse igas sekundis ära 1500 plastpudelit. Aastas teeb see 38 miljardit pudelit.

Suurbritannias visatakse igal aastal ära 2,5 miljonit ühekordset kohvitopsi.

Vaid 1 protsent nendest läheb taaskasutusse.

Ainult meie ise saame muuta iseenda tarbimis- ja ostuharjumusi! :)