< Tagasi postituste nimekirja

Lux Express: väärt kink meelitab saajat Instagrami fotot tegema

Lux Express: väärt kink meelitab saajat Instagrami fotot tegema

Õigel hetkel üle antud ja korralikult läbimõeldud kingitused on turundustegevuse oluline osa. Hea reklaamkingitus üllatab selle saajat pisut, aga on ka praktiline, igapäevaselt kasutatav, ütleb Lux Express Estonia teenindusjuht Ramses Riive.

Tema sõnul müüb kõige paremini hea ning kvaliteetne toode, mille kohta levitatakse infot suusõnaliselt. „Sõbra käest saadud soovitusest paremat reklaami ei saagi osta – samas saab sõpra meelitada oma kogemust jagama, pakkudes kaasahaaravat meediasisu või andes talle näiteks kätte ilusa disainiga kohvitopsi, mis kutsub tegema Instagrami-väärilist pilti.”

Kuna Lux Expressi jaoks on kõige tähtsam vara igapäevaselt reisivad kliendid, peab ettevõte väga palju pingutama mugava teenuse pakkumisel: läbimõeldud tooted ja teenused ning sõbralik ja abivalmis klienditeenindus aitavad kaasa püsivalt usaldusväärse kuvandi loomisele. Väga oluline osa kogu turunduses on Riive hinnangul aga otseselt töötajatel: „Oma ettevõttega rahul olevad töötajad on muidugi parim reklaamikanal! Selleks on vaja aga anda neile võimalus oma ettevõtet n-ö esitleda, näiteks kvaliteetsete ja ilusate spordirõivastega, mida nad kannavad, või veepudeliga, mida saab kõikjale kaasa võtta.”

Mis puudutab reklaami, siis Lux Express Estonia kõige efektiivsem kingitus on kõrvaklapid, mis reisija iga kord saab. Need on bussis sageli parimaks kaaslaseks, andes võimaluse inspireerivat muusikat kuulata ja rahulikult filmi nautida. Klapid jäävad tihti ka pärast reisi inimestele pikaks ajaks alles ja aitavad neid edaspidigi, meenutades samas igal sammul bussifirmat. Muide, Lux Expressi kõrvaklappide kõige suurem edulugu on ilmselt Red Hot Cosmos Blues Bandi lugu „Luxexpress”, mis kuulduste kohaselt ongi oma pealkirja saanud tänu sellest bussist kaasa võetud kõrvaklappidele!

Meened aitavad kaasa turunduskampaania edule

Ramses Riive sõnul teeb turunduskampaania heaks kas see, et lisaks suurele müügitulule muudab see midagi inimeste käitumises. „Meie jaoks on kõige paremini töötanud kampaania „Kinnita bussis turvavöö!“, kus suutsime mitmesuguste ürituste, meediakommunikatsiooni ja teavitusprojektide kaudu tuua reisijate tähelepanu alla turvalisuse ka bussis. Autos on turvavöö kinnitamine tavapärane, kuid veel mõned aastad tagasi ei tulnud bussireisijad selle pealegi.”

Ta lisab, et veenmistöö üks suur osa on otsene suhtlus inimestega ning ka siin aitab meenete osav kasutamine palju kaasa: „Tihti on näiteks lihtsam helkuri pakkumisega inimese tähelepanu köita ning muuta ta selle kena žestiga vastuvõtlikumaks muule lisainfole. Oleme märganud, et just nii jõuab palju paremini meie kampaania sisu inimesteni.”